Меню сайту

Пошук

Корисні посилання
Міністерство освіти і науки України< Управління освіти і науки СМР http://osvita-sumy.in.ua/ Освітній портал Педагогічна преса” http://nz.pedpresa.com.ua/edu/3207/

Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 99

Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Форма входу

...

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS



П`ятниця, 17.08.2018, 21:36

Практичний психолог: Веретьоха Ірина Анатоліївна

Освіта: вища

Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст» 

Педагогічний стаж: 3,8 роки

Займається вивченням та опрацюванням проблеми: «Пісочна психотерапія»

                                  

 


Система забезпечення психологічного здоров’я

  

 Психологічна служба системи освіти спрямована на створення психолого – педагогічних умов, які забезпечують духовний розвиток кожної дитини, її душевний комфорт, що є основою психічного здоров’я.

    Тому одним із основних завдань роботи практичного психолога дошкільного навчального закладу №8 «Космічний», які підпорядковуються головним завданням діяльності установи, є:

-         формування та збереження психічного здоров’я всіх учасників навчально – виховного процесу;

-         оптимізація психічного здоров’я дітей в процесі освітньої діяльності.

Реалізується через:

1. Вивчення проходження адаптаційного періоду у новоприбулих дітей до умов дошкільного закладу (соціальна адаптація);

2. Вивчення особливостей нервово – психічного розвитку дітей раннього віку;

3. Вивчення розвитку психічних процесів у дітей дошкільного віку (пізнавальна, емоційно – вольова сфери);

4. Виявлення здібностей у малечі;

5. Вивчення міжособистісних відносин між дітьми в колективі та особистісного статуса;

6. Виявлення неадекватних проявів в поведінці дітей (тривожність, агресивність, імпульсивність, невпевненість та ін.);

7. Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі;

8. Аналіз умов забезпечення психофізичного здоров’я дітей;

9. Аналіз стану організації навчально – виховного процесу;

10. Сприяння і допомога педагогам у вивченні індивідуально – психологічних особливостей дітей при організації їх виховання та навчання, у забезпеченні особистісно – орієнтованого підходу до кожної дитини.

Проводяться психолого – педагогічні консиліуми на теми:

«Адаптація дітей до умов дошкільного навчального закладу», з метою вивчення проходження адаптаційного періоду у новоприбулих дітей та виявлення дезадаптованих для планування подальшої психолого – педагогічної роботи з ними та «Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі», з метою вивчення готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі та виявлення дітей не готових до навчання в школі.

 

З метою підвищення психологічної грамотності та компетентності по збереженню психологічного здоров’я у дітей проводяться:

- семінари – практикуми: «Збереження психологічного здоров’я дітей», «Психолого – педагогічне проектування  - нова освітня технологія», «Роль педагогічного колективу в захисті прав та гідності дітей» та ін.;

- ділові ігри: «Шляхи розвитку пізнавальної активності у дітей дошкільного віку», «Робота з дітьми які потребують допомоги», «Шляхи розвитку інтелектуальних здібностей у дітей дошкільного віку», «Як знайти шлях до безконфліктної дисципліни»;

- круглий стіл «Роль дорослих в охороні психічного здоров’я дітей»;

- тренінгові заняття: «Партнерська взаємодія з дитиною», «Від творчого педагога до творчої дитини»;

- консультації: «Особливості обдарованих дітей», «Формування соціальних емоцій у дітей дошкільного віку», «Неадекватні прояви в поведінці дітей», «Дисципліна – крок на зустріч», «В дитячий садок – без проблем», «Вікові особливості розвитку дітей» та ін.

11. У роботі з батьками сприяння підвищенню рівня психологічної грамотності та компетентності.

Прийняття активної участі:

-         в загальних батьківських зборах «Поєднання зусиль дошкільного закладу і сім’ї у формуванні особистості дитини;

-         загально садовій батьківській конференції «Здорова сім’я – міцна держава»;

-         зустріч з батьками в родинній світлиці «Як розвивати творчі здібності дитини»;

-         в родинному мості «Проблеми дошкільного закладу та сім’ї у вихованні та навчанні дітей. Обмін досвідом».

-         в роботі клубу для молодих батьків «Турботливі батьки».

Для стимуляції активної співпраці психолога, вихователя та батьків вихованців були проведені:

-         семінар – практикум «Декларація прав дитини та обов’язки батьків»

-         тренінг батьківської ефективності (знаходження оптимальних шляхів спілкування з дитиною, пошук та використання адекватних методів виховання і розвитку, пізнання своєї дитини, її вчинків, емоцій, думок);

-         круглий стіл «Крок за кроком до успіху»;

-         консультації: «Іграшка в житті дитини», «Вихована дитина, що це означає», «Криза трьох років», «Перший раз до дитячого садочку», «Як створити розвиваюче середовище вдома», «Щоб дитина росла розумною» та ін.

-         папка рекомендацій «Для вас батьки».

12. Надання консультацій та рекомендацій педагогам та батькам вихованців, що до виховання та розвитку малечі (згідно результатів психодіагностики).

13. Цілеспрямована та систематична робота над всебічним розвитком дітей, покращенням взаємовідносин між ними в колективі, яка направлена на:

- формування та збереження психічного здоров’я дітей;

- профілактику, зняття чи значного зменшення нервово – емоційного напруження;

- досягнення фізичної, соціальної та психологічної гармонії;

- душевний комфорт і психічну рівновагу;

- досягнення емоційності.

Реалізується через включення в розвиваючу роботу:

-         психогімнастики;

-         релаксаційних вправ;

-         «етюдів душі»;

-         методів сприяння розвитку соціальних умінь;

-         кольоротерапію;

-         казкотерапію;

-         музику.

14. Превентивне виховання, метою якого є формування у дітей орієнтації на здоровий спосіб життя та захист психологічного здоров’я. плануються і проводяться: «Тиждень толерантності», «Тиждень здорового способу життя», «Тиждень психології».   

 

 

нагору

Copyright MyCorp © 2018 Конструктор сайтів - uCoz