Меню сайту

Пошук

Корисні посилання
Міністерство освіти і науки України< Управління освіти і науки СМР http://osvita-sumy.in.ua/ Освітній портал Педагогічна преса” http://nz.pedpresa.com.ua/edu/3207/

Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 99

Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Форма входу

...

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS



Середа, 20.06.2018, 23:26

Музичний керівник: Волошина Олена Володимирівна

Освіта: неповна вища

Педагогічний стаж: 12 років

Займається вивченням та опрацюванням проблеми: «Використання українського дитячого музичного фольклору в ігровій діяльності»

 

РОЛЬ УКРАЇНСЬКОГО МУЗИЧНОГО ДИТЯЧОГО ФОЛЬКЛОРУ У ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ

Висвітлюючи роль українського музичного фольклору у вихованні дошкільнят, варто наголосити, що він дає дитині перші відомості про навколишній світ та дає можливість знайти себе в ньому. Специфіка музичної діяльності дітей дошкільного віку зумовлена інтонаційною сутністю, зокрема народного музичного мистецтва. Клітини дитячого мозку дуже чутливі і реагують на об'єкти сприйняття тоді, коли ці об'єкти-образи. Дитячий музичний фольклор впливає на емоційне сприйняття та зацікавленість дитини в новій інформації, зосередження дитячої уваги на конкретному наочному, словесному та музичному образі. Спочатку звукова інформація викликає у малюка почуття здивування, а потім-задоволення, радості, бажання її запам'ятати. Що простіший носій музичної інформації, то більшу наповненість і універсальність він       має.                                         

В організації навчання дітей дошкільного віку вагому роль відіграє постійна підтримка дитячої уваги, оптимальний режим зміни видів музичної діяльності, активізація пошукової діяльності малят, під час якої розвивається образне мислення, формуються музичні нахили, здібності, загальна та музична пам'ять.  

Народні традиції-це приклад гармонії життя із законами добра і краси. Вони є тією доброю основою, на якій зростає національна свідомість, гідність і самоповага, толерантність і повага до старших. Виховуючи дитину рідною мовою, національною культурою, ми вводимо її у світ народного життя, народної пісні, тим самим передаємо нащадкам, а отже, зберігаємо наші національні традиції, обряди, ритуали, міфи, легенди, в яких відображені моральні норми. Це той скарб, на якому слід закладати основу як сімейного виховання, так і навчально-виховного процесів в освітніх закладах.

 

Починаючи з пестушок, утішок, забавлянь, колискових мимовільно, позасвідомо проходить музичне виховання дітей з самого раннього віку. Поповнюється новими враженнями емоційна сфера, розширюється певне коло уявлень про навколишній світ, накопичується життєвий досвід, збільшується словниковий запас, розвивається мова, з'являється бажання брати участь у виконавській діяльності.

нагору

Copyright MyCorp © 2018 Конструктор сайтів - uCoz