Меню сайту

Пошук

Корисні посилання
Міністерство освіти і науки України< Управління освіти і науки СМР http://osvita-sumy.in.ua/ Освітній портал Педагогічна преса” http://nz.pedpresa.com.ua/edu/3207/

Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 100

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Форма входу

...

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS



Середа, 19.12.2018, 05:07

Музичний керівник: Ткачова Тетяна Валентинівна

Освіта: повна вища

Педагогічний стаж: 2,4 роки

Займається вивченням та опрацюванням проблеми: «Розвиток творчих здібностей дітей за допомогою музичної гри»

 

Музично-терапевтичні заняття з дітьми

 Основним завданням музично-терапевтичних занять з дітьми є гармонізація психосоматичних процесів, які відбуваються у дитячому організмі. Але такі заняття можуть мати не лише оздоровчу мету, а й розвивальну. Музично-терапевтичні заняття з дітьми може проводити музичний керівник чи учитель музичного мистецтва. На таких заняттях використовують:

- слухання музичних творів;

- спів пісень;

- ритмічні рухи під музику;

- ігри під музику.

       Для підтримання фізичного та психічного здоров’я дітей корисно брати участь у різноманітних іграх, танцювати і використовувати фізичні вправи під супровід класичних музичних творів бадьорого характеру. Проте слід зауважити , що найбільший музично-терапевтичний вплив на дітей все ж має цілеспрямоване слухання музичних творів. Варто пропонувати слухати дітям уривки різнохарактерних музичних творів – повільних і швидких, сумних і веселих. Як показує практика, слухання творів з назвами трагічного характеру або такими, що пов’язані з негативними образами, можуть викликати у дітей відчуття страху, надмірного переживання, тревоги тощо.

      Пропоную до вашої уваги орієнтовний репертуар класичних музичних творів:

-         «Дитячий альбом» Петра Чайковського;

-         «Пори року» Петра Чайковського;

-         «Танці ляльок» Дмитра Шостаковича;

-         «Петрик та вовк» Сергія Прокофєва;

-         «Попелюшка» Сергія Прокофєва;

-         «Пісні без слів» Фелікса Мендельсона;

-         «Маленькі нічні серенади» Вольфганга Амадея Моцарта.

І на останок аби ваші музично-терапевтичні заняття подобалися дітям, вони, насамперед, мають подобатися вам. Все, що робите, має надихати та дарувати насолоду – інакше діти не виявлятимуть інтересу ні до музики, ні до заняття.

 

 

нагору

Copyright MyCorp © 2018 Конструктор сайтів - uCoz