Меню сайту

Пошук

Корисні посилання
Міністерство освіти і науки України< Управління освіти і науки СМР http://osvita-sumy.in.ua/ Освітній портал Педагогічна преса” http://nz.pedpresa.com.ua/edu/3207/

Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 100

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Форма входу

...

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS



Середа, 19.12.2018, 05:05

Інструктор з фізкультури: Бударіна Алла Андріївна

Освіта: неповна вища

Педагогічний стаж: 35 рік

Займається вивченням та опрацюванням проблеми: «Ігрові вправи для застосування горизонтального положення в воді та правильного видиху в воду»

Поради батькам

·     дотримуватись розпорядку дня, санітарно-гігієнічних вимог

·     будьте для дітей прикладом у дотриманні культурно-гігієнічних вимог

·     щодня разом з дітьми виконуйте ранкову гімнастику, регулярно виходьте на прогулянки

·     катайтесь разом з дітьми на санчатах, лижах, велосипедах, роликах, ігри з м'ячем, плавайте та грайте у воді

·     виховуйте інтерес до різних видів рухової діяльності, любов до спорту

 

·     розвивайте у дітей наполегливість і витримку для досягнення мети, прагнення якісного виконання руху

 


 

ЗАВДАННЯ З НАВЧАННЯ ПЛАВАННЮ У СЕРЕДНІЙ ГРУПІ

Виховання гігієнічних звичок: Вчити самостійно готуватися до за­няття. (Роздягатися, приготувати речі для душу). Вчити самостійно митися під душем (користуватися тільки своєю мочалкою), допомагати один одному. Після заняття приймати душ, розтерти тіло, висушити волосся, зав'язати хустинку, охайно одягнутися.

Розвиток рухливих умінь та навиків: Вчити вільно пересуватися у воді, виконувати усі види ходіння, біга, стрибків. Вчити робити рука­ми гребкові рухи (пальці щільно стиснені), виконувати руками колові рухи вперед та назад.

Занурювання: Вчити вільно, спокійно занурюватися у воду, відкри­ваючи при цьому очі та роздивляючись предмети, занурюватись у во­ду, обіймаючи коліна, та випливати.

Сковзання: Вчити дітей лягати на воду, затримувати дихання, сков­зати на грудях та на спині. Вчити рухати ногами, як при плаванні за­собом «Кріль» на спині. Вчити сковзанню з доскою, працюючи ногами, обличчя тримати на поверхні води, у воді, виконувати сковзання без предметів на грудях та животі, а поворотом тулуба.

Робота над диханням: Вчити дітей виконувати повний видох у воду, робити вдих, підіймаючи голову над водою так, щоб рот був трохи ви­ще поверхні води, робити видох через рот. Вчити видихати поступово. Починати навчання диханню з поворотом голови, обличчя у бік — вдих, обличчя у воду — видих.

Виховання фізичних якостей: Продовжувати виховувати силу, швидкість, кмітливість.

Правила поведінки: Бути уважним при виконанні вправ, не затри­мувати товаришів, не штовхатися у воді та не занурюватися назустріч один одному.

Розподіл видів вправ:

Вправи в ходінні та бігові: Використовувати всі види ходіння у формі змагання, біг з роботою рук (виконувати гребкові рухи, пальці щільно стиснуті); бігати спиною вперед з роботою рук.

Вправи у стрибках у воді: «Хто вище?» — вистрибування з занурю­ванням під воду, руки на поясі. «Хто швидше?» — стрибки на двох но­гах до протилежного бортика.

Вправи на занурювання під воду та видих у воді: «Водолази» — занурювання з діставанням предметів з дна, робити видох і вдих. «Насос» — стоячи один проти одного та тримаючись за руки, по черзі занурюватися. «Порахуй пальці» — діти занурюються, відкривають очі під водою та рахують пальці на руках товариша. «Дістань дно руками» — занурювання з діставанням дна руками. «Покажи п'ятки» — занурю­вання з відривом ніг від дна. «Поплавець» — занурюватися у воду, ста­ратися обійняти руками коліна та посидіти, почекати, доки вода не підійме тіло на поверхню.

Вправи у сковзанні: Стати обличчям до бортика, відійти на 3—4 кроки та постаратися дострибнути до бортика з мінімальним сковзанням; («Стріла») — зробити глибокий вдих, однією ногою впертися у бортик та, відштовхнувшись, просковзнути, руки прямі, ноги витяг­нуті (те саме, але лежачі на спині); («Медуза»), але «Зірка» — ноги та руки завширшки плечей, плавно лягти на воду, опустити обличчя у воду та спокійно полежати. «Торпеда» — взятися за бортик прямими рука­ми та працювати ногами, як при плаванні засобом «Кріль» на грудях, сісти на дно басейну (глибина 40 см), впертися руками у дно позаду та трохи відштовхнутися назад, виконувати рухи ногами, як при плаванні засобом «Кріль» на спині, сковзання з дошкою в руках працюючи но­гами, як при плаванні засобом «Кріль» на спині:

а)  обличчя на поверхні води;

б)  обличчя у воді.

«Торпеда» — у положенні на спині; «Гвинт» — сковзання, як у вправі «Торпеда», але з поворотом на груди чи спину.

Ігри. «Буксир», «Плаваючи стріли», «Сомбреро», «Медуза», «Тягач у тонель», «Торпеда», «Насос», «Гвинт», «Порахуй пальці».

 


 

ЗАВДАННЯ З НАВЧАННЯ ПЛАВАННЮ В СТАРШІЙ ГРУПІ

 

Виховання гігієнічних звичок: Вчити самостійно готуватися до за­няття. (Роздягатися, приготувати речі для душу). Вчити самостійно митися під душем (користуватися тільки своєю мочалкою), допомагати один одному. Після заняття приймати душ, розтерти тіло, висушити волосся, зав'язати хустинку, охайно одягнутися.

Розвиток рухливих умінь та навиків: Вміти робити гребкові рухи (пальці щільно стиснені) руками, ногами; ковзатися по воді на грудях; на спині, відштовхуючись ногами від бортика, оволодіти підготовчими вправами до плавання кролем, плавати довільним способом.

Робота над диханням: Застосовувати  спеціально підібраний комплекс дихальної гімнастики в воді, яка може впливати на розвиток дихальної системи, тим самим знижують показники захворюваності.

Правила поведінки в басейні: для дітей усіх вікових груп єдині: передбачають суворе їх дотримання і безперечне виконання. На заняттях повинна бути сувора дисципліна; ніяких самовільних стрибків, пірнань, штовхань один одного у воді.

Розподіл видів вправ та ігор на воді на занурення:

Занурення з діставанням предметів з дна: «Шукачи скарбів», «Водолази», «Дістань предмет»;

Вдосконалення вміння в ковзанні: «Поїзд в тунелі», «Я пливу», «Покажи п’яти», «Карасі та карпи», «Гвинт»;

Рухи ногами кролем на грудях та на спині з дошкою або з іграшкою

Рухи руками кролем на грудях та на спині: «стріла», «ковзання»;

Навчати координувати рухи ніг та рук з рухами кролем на грудях та на спині.

 

Плавання позитивно впливає на нервову систему дітей. Вони стають спокійнішими, краще їдять, сплять. Діти, які відвідують систематично заняття в басейні – стають краще фізично розвинутими, менше хворіють на разпіраторні захворювання. Заняття в басейні сприяють зміцненню опорно-рухового апарату, а також розвитку таких якостей, як гнучкість, сили, є прекрасною профілактикою порушення постави.

 

нагору

Copyright MyCorp © 2018 Конструктор сайтів - uCoz