Меню сайту

Пошук

Корисні посилання
Міністерство освіти і науки України< Управління освіти і науки СМР http://osvita-sumy.in.ua/ Освітній портал Педагогічна преса” http://nz.pedpresa.com.ua/edu/3207/

Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 105

Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Форма входу

...

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS



Четвер, 23.05.2019, 16:29

    ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ

Професійна діяльність вихователя неможлива без ефективного педагогічного спілкування, покликаного максимально сприяти психічному розвитку дітей.

Педагогічне спілкування - система взаємодії педагога з дітьми з метою здійснення на них виховного впливу, формування педагогічно-доцільних взаємин, створення сприятливого для їхнього психічного розвитку мікроклімату.

ФОРМИ СПІЛКУВАННЯ ОДНОЛІТКІВ

Спілкування дошкільників з однолітками багато в чому відрізняється від спілкування з дорослими. Воно емоційно яскравіше, розкутіше, сповнене фантазії, навіть багатше лексично, супроводжується різними інтонаціями, вигуками, кривляннями, сміхом тощо. У таких контактах відсутні суворі норми і правила, способи поведінки, яких вони змушені дотримуватися під час спілкування з дорослими.

СОЦІАЛЬНА ПОВЕДІНКА У ГРІ

Народжуючись, дитина входить в незнайомий чужий світ. Починаючи  з раннього вік,у вона проходить період соціалізації в суспільстві. Спочатку–наслідує норми поведінки, правила спілкування, за якими живуть її батьки, розрізняє поняття «можна», «не можна», добре, погано. Підростаючи, дитина сприймає навколишній світ таким, яким вона його бачить. Перебуваючи в сім’ї,  колективі, вона наслідує поведінку інших, приміряє на себе норми і правила спілкування дорослих та однолітків.

ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОГО МОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІВ

Найактуальніше питання сьогодення - оволодіння громадянами України літературними нормами української мови. Культура мовлення є обов’язковим елементом загальної культури людини. Не випадково вважається, що мовлення людини – її візитна картка, оскільки від того, наскільки грамотно людина висловлює свої думки, залежить її успіх не лише у повсякденному спілкуванні, але й у професійній діяльності. Особливо актуальне це твердження щодо мовлення педагога, який працює з дітьми дошкільного віку.

ДРІБНА МОТОРИКА

Доведено, що саме в дитинстві, коли активно формуються мовленнєві зони, надзвичайно важливий вплив на їхній подальший розвиток мають імпульси, що надходять від пальців рук до кори головного мозку. Чим кра­ще розвинуті пальчики дитини, тим легше він оволодіває мовленням. Саме тому, що рівень мовленнєвого розвитку дитини перебуває у прямій залеж­ності від розвитку дрібної моторики, пальчикова гімнастика з дітьми-логопатами набуває особливого, корекційного спрямування.

ЩОБ ПРОГУЛЯНКА БУЛА ВДАЛОЮ

У режимі дня дошкільного закладу передбачаються дві прогулянки: у першій половині дня та у другий. Під час прогулянки повною мірою  повинні реалізовуватися освітньо – виховні  завдання.

  • Оздоровлення дітей.
  • Фізичний розвиток.
  • Розвиток самостійності.
  • Розширення кругозору.
  • Ознайомлення з навколишнім світом.
  • Виховання естетичних почуттів, культури поведінки.

ЯК ПРАВИЛЬНО ОРГАНІЗУВАТИ САМОСТІЙНУ  ДІЯЛЬНІСТЬ ДОШКІЛЬНИКІВ

Згідно сучасних вимог щодо організації життєдіяльності дітей в дошкільному закладі в режимі дня кожної вікової групи передбачений час на самостійну діяльність дітей. Вихователю слід пам'ятати, що час, коли дитина просто вільно переміщується груповим приміщенням з кутка в куток, не знайшовши собі заняття за інтересами, проходить для неї спонтанно, безпланово та безрезультатно. По відношенню до дитини - це аморально і негуманно, а по відношенню до вихователя - безвідповідально та непрофесійно. Час перебування дітей в дитячому садку має щоденно плануватися педагогами досить виважено і розумно, і кожній дитині протягом дня слід приділяти максимум уваги.

 

Copyright MyCorp © 2019 Конструктор сайтів - uCoz